Din megafoane sunetul curgea leneş către spectatori.
– Doamnelor şi domnilor, suntem Jurgen Klinsmann şi Andreas Vollenweider şi vă spunem, bine aţi venit la Nurburgring! Suntem în mijlocul unui eveniment cu tripla semnificaţie, nu-i aşa, Andreas?
– Aşa e! Vă vom ţine la curent din cabina de emisie, cu desfăşurarea evenimentului cu tripla semnificaţie. Pentru prima dată în istorie, o maşină de serie va încerca să doboare recordul de viteză pe circuitul combinat de 25,95 km, care stă cocoţat în istorie din anul 1983. Cine v-a încerca să-l doboare, Jurgen?
– O maşină special construită pentru acest eveniment, o Honda Civic Type R, o superbă creaţie a celor de la Honda. Dintre toate modelele Honda, acest bolid, pentru că putem să-i spunem bolid, este vârful de lance al celor de la Honda.
Aşa cum spun cei din stafful tehnic, maşina a fost creată pentru sportivul extrem din noi şi prezintă unele caracteristici de ultima generaţie. Iată şi câteva imagini cu maşina care ne pot edifica asupra frumuseţii ei.
Vom reveni la ele după ce vom face prezentarea celorlalte două evenimente inedite de astăzi. Andreas, te rog!
– Într-adevăr Jurgen, suntem faţă în faţă cu istoria. Astăzi la Nurburgring, avem de-a face cu trei situaţii inedite. Prima am spus-o mai devreme, a doua este că această încercare va fi efectuată cu doi oameni în cockpitul maşinii. Un pilot şi un copilot, amândoi amatori de viteză, cu sângele clocotind de dorinţa de a duce maşina la limită. Cea de-a treia situaţie inedită este că vom transmite către dumneavoastră, pentru prima dată, live, discuţiile din cockpitul maşinii. Suntem anunţaţi în căşti că în două minute, va începe această încercare temerară a celor de la Honda. Am să rog tehnicul să ne facă legătura către cei doi driveri, să auzim de la nivel asfaltului, ultimele pregătiri. Îl vedem în monitor pe pilotul de încercare, despre care nu ştiam nimic până astăzi şi nu vom ştii nici mâine. Se pare că în urma unor împrejurări necunoscute publicului largă, acesta a fost ales să fie driver pentru această încercare.
– Nu-l văd pe copilot, Andreas! S-ar părea că acesta şi-a ocupat deja locul din dreapta maşinii. Da, tehnicul ne anunţă că sunt gata să preia legătura cu cei doi.
Brrrr… grrrrr!
„Viteza… viteza… sunt una cu asfaltul, ca o ultimă concentrare”
„Domnul Gi, suntem gata. Să vă dau casca şi intraţi în maşină”
” Aaa! Cine a lăsat copiii în maşină? Puştiulică, aici nu-i loc de joacă. I-aţi maşinuţele şi du-te!”
” Da’ cui îi spui tu puştiulică, baaaaa’?!”
„Domnu’ Gi, acesta este copilotul, Adi Minune”
” Ai, să-mi…! Dacă te mişti de acolo, te spun lu’ maică-ta!”
Zgomotul motorului ambalat la maxim, acoperi orice discuţie.
– Revenim pentru câteva momente în cabina de emisie, pentru a vă spune despre modul de desfăşurare a încercării. Jurgen! Jurgen, ascunde sticlă, suntem în direct!
– Ja ja! Cursă se va desfăşura pe distanţă a 5 ture, primele două ture pentru încălzire iar trei ture pentru şansa de a depăşi recordul de viteză pe o tură. Vom da din nou legătura tehnicului pentru discuţiile dintre cei doi, imediat după start.
– Numărătoarea inversă a început…3…2…1 Start! Start, în cea mai interesantă şi inedită încercare. Ziua se anunţă frumoasă dar totul ar trebui să se schimbe în excelentă, din acest moment. Să facem istorie cu Honda!
Să-i auzim pe cei doi! Tehnicul?!
Crrr… brrrr!
„Moaaaamăăă… ce viteză!
„Adi, taci în… că trebuie să fiu atent la drum!”
„Da’ nu văd nimic în faţă. Doar bordul”
” Ridică-te pe vârfuri! Hihi hi!”
” Hai mă’!”
„Triiing” „Triiing” „Triiing”
„Cum răspund la telefonul ăsta?”
” Apasa pe ăla roşu, că se conectează la casca”
” Mânca-ţi-aş, e frăţiorul meu Vali! Ce faci fratele meu? Îhî… îhî… e na?!… îhî! Sunt în maşină. Da, să moară ce-am mai scump! Întreabă Vali, în ce maşina suntem”
„Într-o Honda Civic Type R”
” Cică într-o Honda. Îhî! Da’ cică întreabă unde suntem”
„La Nurburgring!”
„Cică suntem la Nugr… Nerge… în Germania. Daaa! Are interior de pele. Stai să-ţi tremet o poză cu ea”
„E, ce zice fratele meu, e tare?”
„Adi, mai termină cu telefonul”
„E unu’ care mă tot deranjează când vorbesc la telefon. Nu… nu e furată! Să mor pe ce-am mai scump! M-au luat unii pe sus şi m-au adus în Germania, cică să conduc o maşină. Vrei şi tu?! Întreabă Vali, frăţiorul meu, unde găseşte şi el una, o d-asta, Honda Civic, de vânzare”
„La magazinul de Honde de vânzare”
„Haoleu, ce tupeu de borfaş ai în tine! De oferte nici nu te mai întreb, că cine ştie ce-mi zici, că sunt la magazinul de oferte de Honda. Da’ ma’ Vali, aaa, vrei în România? Cică întreabă în România, de unde poate să-şi ia”
„De la Honda România”
„Hauzi, cică de la Honda România. Da da.. da fratele meu, ne vedem sâmbătă la nunta”
„Adi, ia scoate capul pe geam şi vezi dacă vrea cineva să ne depăşească!”
” Hai, că chiar eram să pun botu’ şi să deschid geamul”
– Jurgen, Jurgeeen! Să-l lăsăm pe Jurgen câteva minute să-şi revină sub masă şi să privim finalul aceşti curse nebune. În ultima tură s-a apropiat de o secundă şi 16 zecimi de record şi există toate şansele ca ultimul tur să facă istorie. Iată că se apropie de finish, să privim cronometrul… şi da! Da da da! Aven un nou record al circuitului, cu o secundă şi o zecime mai bun decât cel vechi. De astăzi, numele Honda va fi asociat vitezei.
Foarte, foarte, foarte faină abordare, Gigel!
Multumesc mult :))))
😉
Pfffuuui, ce imaginație!
Felicitări, Gi!!!
Muultam frumos! 🙂 🙂
Într-adevăr, interesantă abordare. Oricum, Honda Civic Type-R nu se încadrează în gusturile piticului minune și cred că nici viceversa nu-i valabilă
Multam!
Exista mari posibilitati ca usa unei Honda Civic Type R, sa nu vrea sa se deschida nici cu ranga, pentru micimea sa Adi.